6 iroda, mely technikailag és szakmailag is felkészülten várja az ügyfeleket. Budapest mellett, Kalocsán, Kecskeméten, Gyöngyösön, Békéscsabán és Szekszárdon is megtalál minket.
1037 Budapest,
Szépvölgyi út 39.
Török Gyula
+36 (70) 424 4070
6300 Kalocsa,
Széchenyi út 6.
Nemesné Farkas Anita
+36 30 333 2025
3200 Gyöngyös
Mátrai út 36. A épület I.em. 101. iroda
Dr. Gonda Cecília
+36 20 395 16 83
6000 Kecskemét,
Halasi út 29.
Kovács Viktória
+36 70 617 42 09
7100 Szekszárd,
Tinódi utca 9. II. emelet
Kovács Viktor
+36 30 697 0747
5600 Békéscsaba,
Mednyánszky utca 17. fszt. 1.
Roszikné Nagy Andrea
+36 (70) 420 9683
1037 Budapest,
Szépvölgyi út 39.
Török Gyula
+36 (70) 424 4070
6300 Kalocsa,
Széchenyi út 6.
Nemesné Farkas Anita
+36 30 333 2025
3200 Gyöngyös
Mátrai út 36. A épület I.em. 101. iroda
Dr. Gonda Cecília
+36 20 395 16 83
6000 Kecskemét,
Halasi út 29.
Kovács Viktória
+36 70 617 42 09
7100 Szekszárd,
Tinódi utca 9. II. emelet
Kovács Viktor
+36 30 697 0747
5600 Békéscsaba,
Mednyánszky utca 17. fszt. 1.
Roszikné Nagy Andrea
+36 (70) 420 9683
Több mint 400 megelégedett ügyfél, a mezőgazdaság, a kereskedelem, az élelmiszeripar, a szolgáltatás és a vendéglátóipar területéről.
Az irodai rendszerben történő működés szakmai csapatmunkát tesz lehetővé. Az irodában a munkatársak szakmailag specializálódtak. Az irodán belül évek óta jól kialakult munkamegosztás mellett működik a munkafolyamatba épített belső ellenőrzés, amely biztosítja az ügyfelek hatékony és magas szintű kiszolgálását.
Nagy hangsúlyt fektetünk az IT alapú megoldásokra, amelyet munkatársaink a saját munkájukban és a partnerekkel kapcsolatos viszonylatokban is alkalmaznak.
Tudjuk, hogy egy vállalkozás stabil gazdasági helyzetéhez nélkülözhetetlen a tapasztalt, magasan kvalifikált és széles látókörű tanácsadói munka, amely egymás kölcsönös megismerésén, megbecsülésén és a jó partneri viszonyon alapul.
Munkánk során biztosítjuk az átgondolt gazdasági döntésekhez szükséges adózási és számviteli alapot, figyelembe véve a jogszabályi környezet folyamatos változását, valamint az ügyfélkörünk igényeit.
Az Agrárközösség kiemelt fontosságúnak kezeli a korszerű és megbízható technikai hátteret, ezért a kor követelményei és az igények szerint folyamatosan fejleszti az eszközeit. A használt – természetesen jogtiszta – szoftverek használata is tovább emeli a magas szakmai színvonalat.
Munkánk megbízhatóságát szakmai felelősségbiztosítás is garantálja, így Ön maximális védelmet élvez könyvelési szolgáltatásunk során.
Egyéni vállalkozások, társas vállalkozások
Egyéni vállalkozások, társas vállalkozások
Egyéni vállalkozások, társas vállalkozások
Egyéni vállalkozások, társas vállalkozások
Az irodáinkban az egyes munkafolyamatokra külön-külön, arra a területre szakosodott munkatársak (könyvelő, bérszámfejtő) vannak, s így nem csak egy kolléga foglalkozik az adott céggel.
A munkafolyamatok szétosztása biztosítja, hogy nem csak bizonyos – választott – feladatokat csinálják meg a kollégák, hanem minden rájuk bízott feladatot.
Egyes munkatársaink több mint 25 év könyvelői és adószakértői tapasztalattal rendelkeznek a mezőgazdasági könyvelésben.
Dedikált, magas szakmai tapasztalttal és kompetenciával rendelkező könyvelő tartja Önnel egész évben a kapcsolatot.
Nyári szabadságolások alatt sem hagyjuk magára! Számlázási vagy egyéb adózási kérdéseiben, kollégáink megválaszolják kérdéseit.
Felhőalapú rendszerben dolgozunk, bárhol-bármikor tudunk adatot szolgáltatni: akár home office-ban, akár az irodában dolgozunk.
Irodánkban – az átlagosnál jóval magasabb - IT biztonsággal dolgozunk, amelyhez folyamatos rendszergazdai felügyelet is tartozik.
Adószakértőnk segít megtalálni a vállalkozásának legoptimálisabb gazdálkodási és adózási formáját, a legális adóoptimalizáció adott esetben a könyvelési díját is megtérítheti.
Jogszabályok értelmezésében, mezőgazdasági és egyéb szakterületen is jártas szakjogászunk is segíti Önt.
Segítünk a vállalkozásával és gazdálkodásával kapcsolatos bejelentési, nyilvántartási kötelezettségek teljeskörű teljesítésében.
Eljárunk Ön helyett az adóhivatalnál e-mailben, telefonon és személyesen is ügyeinek pontos elintézése érdekében.
Komplex szolgáltatásunk keretében, egy helyen nyújtjuk vállalkozása számára a könyvelési, bérszámfejtése, adózási, szaktanácsadási és pályázatírási szolgáltatást, mentesítve az egyre összetettebb adminisztrációs terhek alól.
Egyéni vállalkozóként vagy társas vállalkozóként érdemesebb vállalkoznia? Melyikkel jár jobban?
A cégalapítás költségesebb, de adózásban lehet, hogy hamarabb megtérül?
Nem tudja, hogy induljon el a cégalapítással, és hogyan döntsön az alapvető kérdésekben, milyen legyen a társasági szerződés?
Mennyi adót kell majd fizetni? Mi után kell járulékot fizetni? Milyen költségeket lehet elszámolni?
Adószakértőnk a vállalkozás indításakor segít eligazodni a vállalkozási és a társasági forma kiválasztásában, az adózási kérdésekben egyaránt, a tevékenység jellegét, specialitásait figyelembe véve választ kap a fentiekben felvázolt, felmerülő kérdésekre.
Mentorprogramunk keretében felkészítjük a pályázati feltételeknek történő megfelelésre.
Adatokat szolgáltatunk gyorsan és pontosan pályázati dokumentációhoz, kifizetési kérelmekhez, hitelkérelmekhez, ezzel jelentős időt és energiát takarítunk meg Önnek.
Pályázati és hitelszemléletű könyvelés! A könyvelését technikailag az Ön pályázati céljaihoz igazítjuk, olyan üzletviteli szemlélettel készítjük, amelyek révén a pályázati feltételeknek megfelel, azokon eredményesen indulhat majd vállalkozása.
Úgy érzi, vállalkozásából folyik ki a pénz?
Nem látja át az adózási, könyvelési folyamatokat?
Jelenlegi könyvelőjétől nem kap megfelelő információkat a vállalkozás vezetéséhez, fejlesztési döntések megalapozásához?
Többször derült fény hiányosságokra, hibákra a jelenlegi könyvelésében?
Mi megmutatjuk, hogy lehet jobban csinálni!
Felső sáv